Elbas

Undervisningen:
El-bassen er et meget vigtigt instrument i rytmisk musik, og den danner grundlaget i mange musikalske sammenhænge.
Vi vil derfor arbejde med en del forskellige praktiske og teoretiske emner som f.eks. akkordlære, nodelæsning, stilarter, walking bas og grundlæggende slap bas.
Alt sammen for at gøre dig klar til at trykke den af med din jazztrio eller dit rockband.

Sammenspil:
Begyndersammenspil, RockBand, Rytmisk sammenspil

Alder:
Fra 2. kl.

Bas-starter (2.-4. kl.)
Skal du starte på bas er vores bas-starterhold lige noget for dig!
På holdene er I op til 6 elever, der lærer at spille i fællesskab. Det er både sjovt, hyggeligt og inspirerende at lære at spille sammen med andre.
På starter-holdene får du mere tid til en mindre pris. Se mere om vores bas-starterhold her.

Andet: Tilbydes også i Kulturstationen, Hovedgård, Langmark og Bankager som To generationer-fag , hvor du kan lære at spille sammen med din mor, far eller bedsteforælder. Læs mere HER

Elbas