Sangskrivning

Sangskrivning er et kreativt værksted, hvor tekster og melodier bliver skabt.
Faget er for dig, der er nysgerrig på hvordan man skriver sin egen musik og gerne vil i gang med det, og for dig, der allerede skriver sange og godt kunne tænke dig noget sparring.

På holdene afprøver vi forskellige værktøjer og strategier til sangskrivning, lytter, undersøger og øver os i at arbejde i et rum, hvor der er plads til alle ideer.

Vælger du sangskrivning som soloundervisning, arbejder du sammen med din lærer på dine egne sange.
I afprøver forskellige kreative strategier og værktøjer, og du lærer at udfordre dig selv, og undersøge din egen og andres sangskrivning.
Her skaber I det trygge rum, hvor du kan dele dine sange, få hjælp til at udvikle dem, afprøve deres grænser, og måske arbejde med at indspille dine ideer.

Du behøver ikke at kunne noget i forvejen, du skal bare have mod på og lyst til at gå på opdagelse i musikken.

Alder:
Fra 10 år

Sangskriver-starter (5.-7. kl.)
Vil du gerne i gang med at skrive dine egne sange er vores Sangskriverstarter-hold lige noget for dig!
På holdene er I op til 6 elever, der lærer at sangskrivning i fællesskab. Det er både sjovt, hyggeligt og inspirerende at lære at skirive sine egne sange sammen med andre.
På starter-holdene får du mere tid til en mindre pris.  Se mere om vores Sangskriverstarter-hold her.

Sangskrivning