Sang, klassisk/musical

Faget er for alle, begyndere som øvede. Det vigtigst er, at du er glad for at synge
Vil du gerne blive bedre til at synge, udvide dit stemmeomfang eller undgå at blive træt i stemmen, når du synger, så er klassisk sang måske for dig.
Der bliver sat fokus på, at du lærer at bruge stemmen ubesværet og sundt. Der vil blive taget udgangspunkt i den klassiske sangteknik, der kort beskrevet bla. har til mål, at stemmen kan klare sig uforstærket.
Samtidig vil der også blive arbejdet med det musikalske og det at udtrykke sig gennem musik.

Undervisningen for begynder-sang-elever forsøges skemalagt, så eleverne synger flere sammen, - evt. også sammen med andre instrumentelever - i hvert fald en del af tiden. Vi vil altså søge at tilbyde både sangundervisning og sammenspil/sang.

Fra ca 8 år:
For de små elever kan '
Sangspirerne' være en oplagt mulighed!

Andet
Repertoiret der hovedsaligt arbejdes med er: musical, danske sange, moderat jazz, opera, lieder, m.m.

Sang, klassisk/musical
Sæson 2023/24

25 min solo - for elever over 25 år1900,- kr
Opstartsgebyr én gang pr. sæson