Rockband

I musikskolens rockbands spiller vi både bløde ballader og mere hårdpumpede rocknumre. Så drømmer du om at komme ud at spille noget fedt musik og få nogle nye musikvenner, så er det her måske noget for dig.
Du vil udover musikken komme til at lære mange af de ting, som hører med til at spille i et band f.eks. indgå kompromisser, at forberede sig for de andres skyld, at hjælpes ad med at slæbe grej, at lytte til hinanden  – altså at lære at indgå i et team.
Vi spiller et antal koncerter om året, hvor vi hjælpes ad med at transportere instrumenter – som regel med hjælp fra nogle forældre.
Så har du lyst til at få indblik i rockmusikkens spændende verden, så meld dig til her.

Aldersgruppen er typisk fra 5.-6. Klasse og opefter. Du skal gerne have en vis erfaring på dit instrument, da det gør det nemmere og sjovere at spille sammen.

Rockband 1
Tid: Fredag kl. 16.15-17.05
Sted: Kulturstationen

Rockband 2
Rockband for øvede musikskoleelever.
Hvis du har lyst at være med, skal du kontakte Per Zeeberg. (Telefon 21 45 81 76) - Han vil blive glad for din henvendelse!
Tid: Tirsdag 19-19.50
Sted: Langmarkskolen

Lærer:
Per Zeeberg

HUSK at melde dig til sammenspil på online tilmeldingen. Du kan kan kun gå til sammenspil, hvis du tilmelder dig!

Rockband
Sæson 2023/24

Sammenspil og kor er gratis for musikskolens elever
GRATIS