Sang og musik-starter (0.-1. kl.)

Vi skal lege musikken og musikkens arbejdsformer ind gennem sang, bevægelse og spil.

Med udgangspunkt i sang, bevægelse og rytmik leger vi musikkens grundelementer ind, og øver os på at være sammen i et musikalsk fællesskab.
Ud over sang og bevægelse inddrages typisk mindre rytmeinstrumenter og lignende i undervisningen, så vi kan øve os i enkle rytmer, puls og tempo m.m..

Med musikken som ramme udvikler eleverne både deres musikalske, motoriske og sociale færdigheder.
VI udtrykker os med krop og stemme, og træner derigennem også ting som balance og højre/venstre kendskab.
Vi øver os på at øve sig, at koncentrere sig og følges ad, at behandle instrumenter ordentligt og at følge en dirigent.

Sang og musik-starter giver et godt fundament til senere at gå til instrumentalundervisning, sang eller kor.

0.-1. kl.

Sang og sammenspil:
På holdet trænes man i at synge og spille sammen med andre.

Andet:
Holdstørrelse: 8-12 børn

Sang og musik-starter (0.-1. kl.)

Sammenspil og kor er gratis for musikskolens elever
GRATIS
Hvis man ikke går til andet
265,- kr / rate*