Talentlinjen

Det siger eleverne om at være på Talentlinjen:

På Talentlinjen, møder man andre, der interesserer sig for musik ligesom en selv, uanset hvilken genre man spiller.
Vi har et godt sammenhold, og jeg ser frem til at mødes med de andre hver uge!

Jeg synes det er super fedt at være på Talentlinjen fordi man får nogle gode venner som går lige så meget op i at musikken skal lyde godt.

Det er fedt at være talentelev fordi man udvikler sig ekstra meget på sit instrument - og så er der et super godt sammenhold.

Talentlinjen har givet mig en masse musikalsk - både teori, hørelære og sammenspil. Vi har spillet på vores hoved- og bi-instrumenter, afrikanske numre, cubanske numre, været på turné, hørt koncerter og meget mere.

Jeg synes det har været en fed oplevelse at være på Talentlinjen. Jeg har lært en masse musik og fået nye venner.

Som talentelev bliver man en del af et fantastisk musikalsk fællesskab, og man møder en masse andre talentfulde, unge, musikalske mennesker.

Jeg synes, at det er super fedt, at gå på Horsens Musikskoles talentlinje fordi, man lærer en hel del, og man altid kan gå hjem fra undervisning i et godt humør.

Vores sammenhold på Talentlinjen er også super godt, og man kan godt regne med at få grinet en del. Her er der nemlig plads til alle!

Jeg kan personligt mærke, at jeg er blevet bedre på mit instrument, og at de
25-30 minutter ekstra man får gør en stor forskel. Jeg synes også, at det er mega fedt at få mulighed for at spille på et bi-instrument.

På Talentlinjen bliver man ikke kun rigtig god på sit instrument og virkelig skarp til teori, men man får også en masse gode nye venner ...Derfor syntes jeg er det er mega fedt at gå på Talentlinjen.

Jeg hedder Johannes, og jeg har gået på Talentlinjen i 2 år nu. Der er rigtig meget fedt ved at gå på talentlinje, både socialt og musikalsk, med fælles koncerter, men også når vi mødes i mindre grupper, og øver noget vi selv har fundet på.