Sang

Læs om mulighed for delvis friplads

Sang

Sangundervisning skal gøre dig i stand til at synge med en fri og ubesværet klang.
Du vil lære at kontrollere dit 'instrument' - stemmen - på en hensigtsmæssig måde, så du efterhånden bliver i stand til selv at bestemme kvaliteten af den lyd, der kommer ud af munden på dig.
Vi vil arbejde med kropsholdning, støtte, intonation, klang, frasering, improvisation og tekstfortolkning, som alt sammen fører til at du får dit eget personlige udtryk og udvikler dig til at blive en spændende sanger.
Repertoiret er alsidigt og kan være pop, viser, let klassisk, jazz, evergreens osv.

Alder:
Fra 8 år

Sammenspil:
Du kan også deltage i skolens kor - Pop Up for 3.-6. kl. eller Sing It Up for ca 14+
Der er også brug for sangere i musikskolens rytmiske sammenspil, rockbands og Big Band
For elever i 0.-3. klasse er der mulighed for at starte som SANGSPIRE.