Horsens Strygerne

Sammenspil og kor er gratis for musikskolens elever
GRATIS
Hvis man ikke går til andet
150,- kr / rate*

Horsens Strygerne

Sammenspil for violin, bratsch, cello og kontrabas. Orkestret har et fast repertoire, men arbejder også hele tiden med at indarbejde nye stykker. vi spiller både klassisk musik og musik i mange andre genrer som f.eks. dansemusik, filmmusik, klezmer, rytmisk musik, fiddlemusik og folkemusik.

Orkestrene giver mange muligheder for oplevelser med musikken: sammenspil, koncerter, stævner og rejser.

Tid:
Der er tre forskellige niveauer man kan deltage på. Din lærer kan fortælle dig, hvad du skal kunne for at komme med på de forskellige niveauer. Du kan deltage på flere niveauer samtidigt.

Niveau 1: 15.40-16.40 (Tine )
Niveau 2: 17.05-18.15 (Kristian)
Niveau 3: 18.40-19.50 (Tine og Kristian)

Sted:
Kulturstationen