Pr  rate*
Kreativ dans 60+
Opkrævning kommer i E-boks til betaling:

Kreativ dans 60+

Kreativ dans 60+ er for både mænd og kvinder - så meld dig til hvis du kunne tænke dig at være med i et hyggeligt fællesskab med fokus på velvære, smidighed, balance og kreativ bevægelse.

Kan du lide at danse til musik i mange forskellige genrer?
Finder du glæde ved at bevæge dig - at blive guidet og selv finde på?
Her vil du være en del af et aktivt fællesskab, hvor man godt kan få lidt sved på panden, få rørt lattermusklerne og opdage muskelgrupper, som måske har holdt lidt pause.
Vi tager udgangspunkt i den moderne og kreative dans, og kommer omkring grundtræningen inden for ballettens trinsprog, som også danner basis for den moderne dans og mange andre dansestilarter i det hele taget.

Vi vil udforske sjove, nye, anderledes og spændende måder at danse på, og alle kan være med uanset niveau.
Moderne dans er et æstetisk og kunstnerisk udtryk, som også hører til på scenen, hvilket vi måske vil prøve kræfter med sammen med Horsens Musik og Balletskoles andre elever til sommerens danseopvisning på Horsens Ny Teater.

Andet:
Man skal have behageligt tøj på, der er godt at bevæge sig i.

Alder
60+

Tid:
Mandage kl. 10.00-11.30 (Fra uge 9 ændres til kl. 11.15-12.45)
36 uger - følger skoleåret - se feriekalender. Der er mulighed for opstart i løbet af skoleåret, hvis der er ledige pladser på holdet

Sted:
Kulturstationen, Dansesalen