Prioriteringsliste

Tilmeldingerne prioriteres efter følgende fremgangsmåde:

1

”Gamle” elever i musikskolen har fortrinsret til pladserne, såfremt tilmeldingen er modtaget senest den 7. maj.
Elever der ønsker at skifte instrument eller lærer betragtes også som ”gamle” elever.

2

”Gamle” elever, der har haft orlov fra musikskolen på grund af efterskole/højskoleophold samt tilflyttere fra andre musikskoler.
Tilmeldingen skal være modtaget senest 7. maj.

3

Personer fra vores venteliste, hvor tilmeldingen er modtaget senest 7. maj  (placeringen på ventelisten vil blive fulgt).

4

Nye elever, hvor tilmeldingen er modtaget senest 7. maj vil blive placeret i rækkefølge ud fra modtagelsesdatoen

5

Tilmeldinger der modtages efter den 7. maj vil blive placeret i rækkefølge ud fra modtagelsesdatoen.

Som du kan se af ovenstående prioritering, vil du, hvis du er ”gammel elev” i musikskolen, miste din fortrinsret til plads i ny sæson, hvis du ikke får lavet din gentilmelding og/eller tilmelding til nye fag senest 1. maj.

Så husk at tilmelde dig senest 7. maj – så sender vi brev til dig om optagelse/afslag ca. 1. juli.

Vi tager selvfølgelig også imod tilmeldinger efter den 7. maj - men vi kan ikke love svar før sommerferien for de tilmeldinger, der er kommet efter fristerne!