Per Zeeberg

Underviser i:

Guitar, El-bas, Ukulele, Rockband, MTA - samarbejde med folkeskole

Jeg hedder Per Zeeberg og har undervist i guitar og spillet professionelt siden 1987.

Som udøvende musiker har jeg arbejdet en del freelance og har derved spillet næsten alle genrer i både små og store sammenhænge. Jeg har været heldig at arbejde sammen med mange spændende kunstnere og musikere som f.eks. Allan Olsen, Johnny Madsen, Flemming Bamse Jørgensen, Poul Halberg, Steffen Schackinger, Lars Daugaard, Poul Reimann, Trine Rein (NO), Wenche Hartmann, Michael Lington (US), Miriam Mandipira, Deborah Herbert, Kathrine Ørnfelt, Esben Kronborg, Louise Juul o.m.a. Det er foregået på alle slags scener lige fra små spillesteder til koncertsale, tv-shows og mange festivaler. Jeg har derfor spillet mange forskellige slags jobs lige fra smooth jazz, country, blues, pop og rock til at spille med symfoniorkester samt musicals for Fredericia Teater. Derudover har jeg været studiemusiker på bl.a. en række guld- og platinvindende albums.

Jeg har været ansat på Horsens Musikskole siden 1993, hvor mit hovedinstrument er guitar. Jeg underviser dog også i elbas, ukulele, rockband og valgfag i folkeskolen. Jeg holder meget af at dele min passion for guitar med mine elever og tager altid udgangspunkt i den enkelte. Det er vigtigt for mig, at det er lysten og glæden, som driver værket. Så undervisningen foregår altid i en dialog, hvor jeg prøver at finde ind til det der er dig og som du brænder for. Jeg bruger så min erfaring fra det professionelle musikliv til at give de redskaber der gør, at du får en god musikalsk udvikling hvad enten du har lyst til at blive en dygtig amatør eller måske tage en musikuddannelse for at blive professionel.

Jeg håber derfor vi ses, så vi kan spille noget fedt musik sammen... :-)

Per