Nye fag i Musik- & Balletskolen 2023/24

NYE fag i Musik- & Balletskolen 2023/24

Musikskolen anbefaler vi, at du som ny på et instrument melder dig til et instrumentstarter-hold, hvor du sammen med andre bliver introduceret til instrumentet i et hyggeligt fællesskab - eller melder til et af de mange starterhold :-)
Læs mere om starterhold

For nybagte forældre er der en oplagt mulighed for at lave masser af musik - for og med dit lille barn. Meld dig til:

For de yngre børn har vi nu også

Tag også et kig på Musik og Mindfulness, hvor man har fokus på nærvær i musikken og stille og roligt stifter bekendtskab med guitaren.

Husk også at du også kan vælge To Generationer, hvor barn og forældre / bedsteforældre lærer at spille et instrument sammen. Det er igen i år muligt på langt de fleste instrumenter. Tilmeld under det valgte instrument.

Balletskolen tilbyder vi nu: