Seneste workshops

JazzCamp for piger

I sommerferien (uge 26-2022) blev der igen afholdt JazzCamp for Piger. Det er fire dages spændende musikundervisning og inspirationscamp for piger i alderen 10-15 år, som lærer at give den gas med rytmisk musik og at skabe ny musik, mens de har det sjovt. Alle kan være med - også selvom de spiller klassisk musik eller synger til hverdag.
JazzCamp for Piger er arrangeret af genreorganisationen JazzDanmark og Copenhagen Jazz Festival.

Læs mere på Jazzcamp's website

Trompet-spiller til koncert

Fælles blæserdag!

Lørdag 5. oktober  2019 kl. 9.30-15.00 mødes alle slags blæsere fra Musikskolerne i Horsens, Odder, Hedensted, Silkeborg og Skanderborg til en spændende dag fyldt med musik, instrumentviden og samvær.

Det er 3. år at der afholdes fælles blæserdag, som igen foregår på Vestermarks Skolen i Odder.

Elever melder sig til via deres lærer.
Tilmeldingsfristen er 19. september