GALLA 1. marts 2020

Gallakoncert 1. marts 2020

Søndag den 1. marts holdt Musik- & Balletskolen sit årligt tilbagevendende arrangement - og det var en fantastisk fin koncert med en stort og varieret program.

Stemningen var helt i top, da ca 100 af Musik- & Balletskolens elever fyldte Horsens Ny Teaters scene og gulv med et 90 minutters langt festfyrværkeri af musik og dans.

Der var en smuk superhelte-suite udført af strygerorkestre, swingende jazz og groovy numre udført af Big Bands og skolens saxofon-gruppe, Saxmania. Skolens to kor Pop Up og Sing it Up bidrog med et par vaskeægte pop-numre, mens talentelever foldede sig ud med nogle funky rytmer. Man kunne også opleve både klassisk ballet og moderne dans, og det hele sluttede af med et storslået fællesnummer.

Undervejs i Galla-programmet overrakte borgmester, Peter Sørensen, præmier til skolens jubilarer – og dette år var der endda en 20 års-jubilar: Robert Falk Serritslev Jacobsen, der startede sin karriere i Musikskolen i sæson 1999/2000.

Det blev 90 hæsblæsende minutter med musik og dans på meget højt niveau.

Du kan se billeder fra koncerten HER.