Charlotte Høj Mortensen - Børnehold og Bands

Charlotte Høj Mortensen

Horsens Musik og Balletskole er hele kommunens musikskole. Derfor arbejder vi altid på at have et varieret tilbud også i de mindre byer. I den forbindelse klapper vi i hænderne over, at vi har fået  Charlotte Høj Mortensen med ombord, som underviser i Hovedgård. Her skal hun bruge sin store erfaring og positive energi på at varetage undervisningen på vores forskellige børnehold. Hun er en dygtig underviser, og som bonus, så er hun selv bosat i Hovegård.

Et varmt velkommen til Charlotte, som vores nye underviser i børneband og musik & leg

Thomas Larsen Späth, Musikskoleleder

Charlotte:
Jeg hedder Charlotte, og mange af jer i Hovedgård kender mig i forvejen, men nu kommer I også til at kende mig som musiklærer. Jeg har undervist på Odder Musikskole de sidste 6 år og har også haft babysalmesang, familiehøjskolekurser m.v. På musikholdene er det vigtigt for mig, at den enkelte trives, føler sig set og får lov til at bidrage – samtidig med, at vi skal fungere som et hold. Leg og læring er i højsædet. På de yngste hold, skal vi lære musikkens grundlæggende parametre med nysgerrighed, leg, dans og bevægelse – måske næsten uden rigtig at opdage, at vi lærer noget. På de ældre hold skal vi stadig have det sjovt, men vi skal også have noget at rive i og omsætte al den legende læring til egentligt sammenspil.

Jeg glæder mig virkelig meget til at møde jer alle sammen!