Maria Varela La Madrid - klaverlærer

Maria Varela La Madrid

Horsens Musik- og Balletskole tiltrækker undervisere fra mange forskellige lande. Det er fantastisk, da det bringer nye metoder og ny inspiration både til vores mange elever, og til vores gruppe af undervisere. Inspirerende er lige nøjagtigt hvad Maria Varela La Madrid er, når hun med stort engagement inviterer sine elever ind i klaverets verden. Som noget helt særligt kan nævnes at Maria også er Woman Fide Master i skak.
En varm velkomst til Maria, som vores nye underviser i Suzuki-klaver.

Thomas Larsen Späth, Musikskoleleder

Maria:
Hej, Jeg er Maria Varela La Madrid
Jeg er universitets- og konservatorieuddannet pianist fra Venezuela og har en masteruddannelse i musikpædagogik på universitetet i Malaga. Jeg har arbejdet som musiklærer for børn i Venezuela, Spanien, Aarhus og nu Horsens i Denmark. Jeg elsker at undervise i klaver og se mine elever blive glade, når de udforsker noget af det smukkeste, der er til i denne verden: ”musikken”.