Jeppe Mørch Hjøllund

Jeppe Hjøllund

Jeppe Mørck Hjøllund - trompet

”Sådan! Det er endnu engang lykkedes os, at finde en god underviser, som I skal glæde jer til at møde. Jeppe Hjøllund er vores nye trompetunderviser. Han kommer med stor erfaring både som underviser og udøvende musiker, og så er han bare en virkelig rar fyr. Et stort og varmt velkommen. Vi håber I vil tage godt imod ham”.

Thomas Larsen Späth, Musikskoleleder

Jeppe:

Mit navn er Jeppe og jeg er ny trompetlærer i Horsens Musikskole.

Musik er det bedste jeg ved. For mig er musik den største kilde til kreativ og åndelig udvikling.

Jeg har det allerbedst, når jeg dyrker kontakten til mit instrument og skaber noget sammen med andre, både medmusikere og elever.
Jeg spiller både jazz, hiphop, pop, elektronisk musik og fri improvisation. Blandt andet spiller jeg i min egen kvintet Klokke og i trioen Blunder. Jeg er også studie- og livemusiker for andre artister og bands, og så har jeg spillet en hulens masse bigband.

Jeg holder til i Aarhus og er en del af byens jazzmiljø, hvor jeg både spiller og arrangerer improviserede koncerter.

Jeg er uddannet rytmisk trompetist fra Det Jyske Musikkonservatorium i 2018.

Jeg glæder mig til at møde mine nye elever i Horsens Musikskole!